středa 10. září 2014

Anketa


Po celý měsíc září je možné nám zaslat malou anketu  

a zařadit se tak do slosování o příjemné ceny.



1.       Jaké příze (značky, materiály, barvy atd.) Vám v našem eshopu chybí?
2.       Jaké pletařské doplňky Vám v našem eshopu chybí?
3.       Jaké workshopy pletení byste uvítali v naší nabídce?

Odpovědi můžete zasílat na info@vlnenesestry.cz.

Na začátku října vylosujeme tři výherce cen:
1. 10% sleva na nákup v našem eshopu
2. 5% sleva na nákup v našem eshopu
3. 2 klubíčka příze Mille Colori  dle vlastního výběru na zimní čepici
Těšíme se!


4 komentáře:

  1. Dobrý den, děvčata. Úžasný nápad. Není to dlouho když jsem o tomto mluvila s přítelkyní, že kdyby bylo něco takového.... Mám dceru v Anglii a tam jsou tyto "kluby" dosti navštěvované, za malý poplatek...ale jsou asi 1x týdně-buď přijdete nebo ne.
    Otázka: mohou přijít i starší, ne jen mladé maminky? Myslím i ženy už v důchodového věku? Kde bych mohla koupit vlnu osobně-jsem z Brna a vybrat si? Přemýšlíte o rozšíření sortimentu "ostatní"?-pomůcky pro pletení. Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše aktivity, který nás moc těší. Víme, že na západ od našich hranic je takovýchto pletařských akcí mnoho a jsou pro nás velkou inspirací.
      Na naše akce - at už to jsou workshopy nebo setkání v kavárnách, chodí ženy všech generací, dokonce někdy i muži:-) Takže se nebojte přidat:-)) Osobní výběr vlny je možný nejlépe po telefonické domluvě (viz Kontakty v eshopu). Zatím rozšíření pomůcek momentálně nemáme v plánu, uvádíme na trh jehlice Addi a chystáme se opět doplnit sortiment Schoppel Wolle. Těšíme se na případné setkání! S pozdravem Kateřina za VS

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, především děkuji za to, že jste. Mj. jsem díky vám našla Ravelry, což mělo za následek mnoho příjemně neplodných "očumovacích" hodin, sliny na klávesnici a sny o tom všem, co si upletu "jednou".
    K vaší anketě:
    1) Mně osobně by se líbilo více multibarevných bavlněných přízí. Možná i jiných než bavlněných, ale takových těch tence letních. Na Ravelry jsem takových našla mraky, ale jak na to nesáhnu, stejně nevím, jestli je to tak měkké a sympatické, jak to vypadá... A ani jsem radši nepátrala po tom, kolik to tam stojí, protože některé věci je lepší nevědět...
    2) Asi nejsem náročná, protože mi nic nechybí.
    3) Mně se líbí už ty, které máte. Hned bych se vydala na kruhovou jehlici, protože v tomto oboru jsem schopna jen díky síle vůle a nezměrnému odhodlání maximálně uplést krční výstřih (ale nebaví mě to a odkládám to vždycky na několikrát). Určitě bych potřebovala vyznat se v anglicky psaných návodech - anglicky sice umím, ale ten pletařský slovník v hlavě nemám a možná bych tak byla schopná přehlédnout chybu, která by mi v češtině neutekla (a pravda, jsou i české návody, kde narážím na nepochopitelná místa). Jediný problém je v tom, že bydlím asi 90 km od Brna, takže je to trošku z ruky. Možná kdybyste někdy dělaly workshop v sobotu brzo odpoledne... Ale celkem chápu, že to kvůli jedné osobě nebude. :-t
    Zatím se budu těšit z internetové "blízkosti". Mějte se pěkně a ať vám to plete. :-))
    Hanka (nicandra71)

    OdpovědětVymazat