pondělí 20. října 2014

Vlněné sestry v éteru....




Všechny srdečně zveme k setkání s námi po rádiových vlnách - rozhovor s Vlněnými sestrami si můžete poslechnout zítra v rámci pořadu Kafemlýnek na rádiu Proglas od 9:30. 
My budeme o pletení povídat a Vy u toho můžete třeba plést.....:-)


12 komentářů:

  1. v práci by mi pletení asi neprošlo, ale poslouchání, to by šlo

    OdpovědětVymazat
  2. tak já taky plést nemůžu, ale rádio, to jo.... určitě budu poslouchat. Nepletla jsem roky a díky vám začínám... sice mi to dlouho trvá a taky raději šiju a háčkuju,ale pletení má taky svoje kouzlo a vaše návody a tipy jsou super.

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se, budu vás poslouchat. Jsem na OČR, tak můžu. (Poslouchala jsem již dnes, zbrkle čtu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se, snad nezapomenu :-)
    100% si k tomu vezmu nějakou ruční práci :-)
    Ať vám rozhovor vyjde podle představ M.

    OdpovědětVymazat
  5. Milé Vlněné sestry, právě jsem si vás doposlechla, moc krásné povídání. Díky za příjemné chvíle s vámi. Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Heli a Katko, bylo to příjemné poslouchání. Heli, máš rozesmátý hlásek jak malé děvčátko. A Katko, ty máš hlas vysloveně rozhlasový, klidně bys mohla moderovat nějakou relaci.
    Myslím, že nejedna maminka, co dnes poslouchala, v brzké době vezme jehlice do ruky. Pletení je prostě bezvadné, člověk ním může vyplnit každou volnou chvilku. (Třeba jízdu do Brna vlakem :o) Není k němu potřeba žádných velkých příprav a vejde se i do kabelky. Hezký den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasický zákon schválnosti - jednou za uherský rok pořad v rozhlase a já se probudím s nemocnýma hlasivkama, byla jsem ráda, že jsem aspoň mluvila:-)Děkujeme!

      Vymazat
  7. Povedený pořad, moderovaný sympatickou a připravenou moderátorkou, se dvěma milými hosty. Byla to hezky strávená chvíle u rozhlasu, díky, holky! Petra

    OdpovědětVymazat
  8. tak včera to bohužel nešlo, nešel net, ale opakují 27.10.2014 0:05 a taky se dá poslechnout z archivu.
    ale pozor!
    při soustředěném poslechu jsem popisovala rozlišovací listy: leden, únor, březen duben, květen, červen, červenec, svetr, září....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))
      Já se zase manžela odjíždějícího do práce ptala, zda chce uplést ponožku (rozuměj: vyžehlit košili.)

      Vymazat
  9. Nádhera. Ponožky z akrylu jako způsob mučednictví, to se směju ještě teď :)

    OdpovědětVymazat