pondělí 4. ledna 2016

Pro Vaši inspiraci....






Šál je háčkovaný z příze Mille Colori Socks&Lace 53 (2,5 klubek) háčkem 2,5.
Návod např. zde. 73 květů, šířka 32 cm, 136 cm od cípu k cípu.

6 komentářů:

  1. Úžasný :-) Minulou zimu jsem ho háčkovala z téže příze z Vašeho e-shopu (č. 50 a 46), jen jsem ho natáhla víc do délky a spotřebovala 4 klubka (2 + 2 od každé barvy) . Z Mille Colori Sock& Lace se háčkuje skoro samo :-) Barvy, materiál ... no pohádka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten musí být nádherný!! Velký, paráda, kdybyste měla foto, rády dáme do naší fotogalerie:-)

      Vymazat
  2. Milé sestřičky, šátek je nádherný. Ráda se dívám na vaše díla a doufám, že se mi snad někdy něco podobného taky povede. Začala bych něčím menším a proto vás prosím o radu. Jakou přízi byste mi doporučily na mycí žínku? Děkuji za Váš čas a přeji hodně úspěchů, potěchy s jehlicemi a jen spokojené klientky, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Markéto, děkujeme:-)
      Mycí houbičku jsme dělala jednou, doporučila bych nějkaou 100%vlnu, napoř. od Drops.

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď, myslela jsem si spíš na klubko z vašeho e-shopu, zkusím tedy Tveed 584, přeji krásný den, Markéta

      Vymazat
  3. Skutečně famózní. Ještě sebrat odvahu a pustit se do něj.

    OdpovědětVymazat